Saturday 28 October 2017

Binære Options 101 Blogg


Binære alternativer 101 - En introduksjon til binær opsjonshandel Hva er egentlig binære alternativer Binære alternativer er rett og slett et finansielt instrument som gir en næringsdrivende å kjøpe et alternativ basert på hvordan handelen forstår bevegelsen av en pris på en underliggende eiendel. Det ligner på mer tradisjonelle, vaniljeopsjoner fordi det også er en avtale mellom to parter om å ringe eller sette på en økonomisk sikkerhet til en bestemt pris eller innen en bestemt utløpsperiode. Med binære alternativer er de to partene handelsmannen og det binære alternativet meglerfirmaet. Mengden avkastning du mottar på et CALL eller PUT-alternativ er en avtalt prosentandel basert på om alternativene utløper i pengene eller ut av pengene. Når du på riktig måte forutser utviklingen av en underliggende eiendel innen den tildelte tiden, er opsjonen sagt å utløpe i pengene. Når du forventer feil på utviklingen av en underliggende eiendel, er opsjonen sagt å utløpe ut av pengene. Den enkle proposisjonen er roten til opsjons suksess. Kjernen svarer du på et ja eller nei spørsmål. Vil prisen på en underliggende eiendel gå opp eller ned innen en tildelt tid Hvordan handler jeg binære alternativer Etter at du har analysert en bestemt ressurs, mener olje for eksempel at prisen på olje vil være over 45 innenfor en tildelt tidsramme. Selvfølgelig er din forståelse basert på en grundig analyse av prisen på olje. Hvis du tror prisen på olje vil gå opp, kjøper du et OPPSETT-alternativ. Hvis du tror prisen på olje vil gå ned, kjøper du et PUT-alternativ. Hvis vi tar dette eksempelet ett skritt videre og sier at du bestemmer deg for å kjøpe et CALL-alternativ for oljeprisen i henhold til analysen din at prisen vil stige innenfor den tildelte tiden. Hvis du har rett når tiden er oppe og prisen på olje er 46, er alternativet utløpt i pengene. Det binære alternativ Universe: Regelverk, finansnyheter og handelsstrategier Som med alle finansielle instrumenter, bør du aldri investere pengene dine med mindre du kan vær sikker på at megleren du bruker, er nøye regulert - binære alternativer er ikke annerledes, og det er en god ting. Tross alt eksisterer det gode regler for å opprettholde forbrukertilliden til et bestemt finansielt system, sikre stabilitet, beskytte forbruker og begrense økonomisk kriminalitet. Selvfølgelig varierer vekten på hver av de ovennevnte komponentene fra jurisdiksjon til jurisdiksjon. Nesten alle land som egen regulerende myndighet som overvåker lokale markeder. For eksempel har USA Securities and Exchange Commission samt Commodities Future Trading Commission. Canada har i mellomtiden ikke et føderalt reguleringsorgan. Hver provins har provinsiell regulerende myndighet. De fleste av de store binære opsjonsmeglerne er regulert av Kypros Securities and Exchange Commission (CySEC) som ligger på Kypros - et EU-land. Etter å ha registrert seg hos en regulert megler, er neste skritt å bøte på forståelsen av globale markeder. Det høres kanskje skremmende ut, men det er egentlig ikke. De fleste av oss følger markedene på et flytende nivå allerede. Det er mange flotte informasjonssteder som gir litt mer grundig titt på hva som skjer. Du kan finne grunnleggende grunnleggende nyheter, f. eks. hvordan vil en britisk exit fra EU påvirke valutahandel eller du kan finne mer teknisk handelsanalyse som involverer en rekke handelsstrategier som tolker grunnleggende nyheter og markedsdata for å gjøre CALL eller PUT-bevegelser. To mye brukte strategier er The Bandit Strategy og The Big Ben Strategy. Banditstrategien er fantastisk for forventet volatilitet i eller for å bevege seg foran markedet. Strategiens ansatte bollinger band for å estimere om en eiendel er for øyeblikket overkjøpt eller oversold i henhold til dagens pris mot tidligere kursutvikling. Bollinger-bånd viser standardavvik fra en aktivpris som beveger gjennomsnittlig (vanligvis 20 dagers glidende gjennomsnitt) mot dagens pris. Med denne strategien må du vente på riktig tidspunkt når prisen på eiendelen nærmer seg den tredje standardavviket. Det skjer ikke ofte, men med riktig tidspunkt kan du dra nytte av raskflytende volatilitet i markedet. Den store strategien er stor for handel med GBPUSD-valutaparet. En del av skjønnheten i denne strategien er dens enkelhet. I hovedsak ser du på et nakent diagram og merker motstand eller støttelinjer. Hvis prisutviklingen bryter linjen på en nedadgående eller oppadgående trend, kjøper du det tilsvarende alternativet. Binary Options vs Forex Mange spør meg: Hvis jeg allerede handler Forex, hvorfor skulle jeg plage med binære alternativer? Det er et interessant utsiktspunkt, men ekstremt begrensende. Binære alternativer tillater handel på store internasjonale aksjer, indekser og varer, samt valutapar. Du kan firedoble porteføljen din bare ved å skifte bryteren. Du trenger ikke engang å ofre valutapar, da nesten alle de store binære plattformene lar deg handle med de mest handlede valutaene. Enhver smart investor vet at diversifisering er nøkkelen til suksess. Med binære alternativer er dine handelsalternativer mye større, noe som gjør at du kan redusere tøffe tap i ett marked med gevinster i noen av de tre andre. Er jeg gambling eller handel med binære alternativer Mange mennesker knytter seg til handel med binære alternativer med online gambling. Denne foreningen er laget hovedsakelig på grunn av den korte utløpetiden - som kan være så kort som 60 sekunder. Argumentet er at dette tidsintervallet er for kort for å få en forståelse for hvordan markedet vil bevege seg, så på slutten av dagen er noen CALL eller PUT-alternativ basert på en tarmfølelse. Det er imidlertid forskjeller fra gambling. En handelsmann kan spore markedet og bruke strategier som de ovennevnte for å få en bedre forståelse av hvordan markedet vil bevege seg. Det viktigste å forstå når du legger pengene dine på bordet er hva som er potensielle fordeler mot risikoen, uansett om det er gambling, vanilje-alternativer eller binære alternativer. Fra våre partnere Hva er binære alternativer Visste du at 300 millioneraires blir gjort hvert år på grunn av at folk handler binære alternativer Ja, 300 millionerærer over hele verden. Det er tusenvis av mennesker som gjør 100.000 gjør det også. Så, det er verdt tiden din å lære å handle binære alternativer Det åpenbare svaret er en rungende, Ja uten ytterligere adieu. Mange mennesker er forvirret av binære alternativer - og med rette, så var jeg også forvirret da jeg startet. Så jeg bestemte meg for å skrive ut en enkel guide som forklarer det for nybegynnere eller de som er nysgjerrige på denne spennende nye måten å handle og tjene penger på nettet: Mine binære alternativer 101 Guide: Binære alternativer er en form for handel med valutaer og varer. Det er veldig, veldig enkelt. mye enklere enn trading aksjer eller Forex. Alle kan handle binære alternativer. Det er så mye lettere å forstå enn Forex eller aksjer. Du velger bare om en enhet vil gå opp eller gå ned i pris (dermed tegneserien over) i løpet av en viss tidsperiode. For eksempel velger du om Dow Jones-indeksen vil gå opp eller ned i en bestemt periode, kanskje 60 sekunder, 1 minutt eller 5 minutter. Hvis, etter 5 minutter, går det opp og du handlet et anropsalternativ, DU VIN. Det er så lett. Men du kan ikke gjette hva som går opp eller ned Du trenger markedssignaler. Signaler er algoritmiske beregninger laget av avanserte dataprogrammer kalt handelsbots som gir deg beskjed når en valuta, lager eller vare skal gå opp eller ned. Du leter etter signaler som vil indikere for deg hvilken retning en valuta eller vare skal gå. Hvis du velger riktig retning. du gir en stor fortjeneste. Traders bruker vanligvis avanserte signaler programvare for å gjøre lønnsomme spådommer for dem. De kaller dem trading bots. De er automatiske Et eksempel på avansert auto trading programvare inkluderer gratis og profesjonelt Pro Robot system. For å handle binære alternativer, må du åpne en binær opsjonsmeglingkonto. En megler er hvor du legger pengene dine slik at du kan handle. Å åpne en meglerkonto er veldig enkelt, og du kan bruke et kredittkort (jeg anbefaler CTOption, de tilbyr en 150 bonus på ditt innskudd). Mange mennesker gjør det veldig bra, fordi de bruker de avanserte signalalgoritmene som koster hundretusenvis av dollar, utvikles, med programvare som de som er oppført på My Top 5 Binary Options Systems Master List. Sjekk min hovedliste for de beste handelsbotsene ved å bruke signaler programvare. du gir deg en stor kant for å skape lønnsomme handler. Det er alt automatisk. så du trenger ikke å sitte hele dagen på datamaskinen og analysere markedet selv. Hvis du bruker auto trading bots på min Master liste. du kan bare pek og klikk og la den automatiske bot gjøre handelen for deg. Hvor mye penger kan du gjøre med binære alternativer Alt er mulig, avhengig av om du bruker de beste systemene jeg vil si at mange mennesker lykkes på det, fordi disse nye avanserte trading botsignalprogrammene gir publikum en kant som bare er kanten Prohandlere og eliterike mennesker pleide å ha tilgang til Det er viktig å huske at med hvilken som helst handel er det stor risiko involvert. Du kan potensielt miste alle pengene dine. Du bør ta alle nødvendige forholdsregler for å lese ansvarsfraskrivelser for alle firmaer du arbeider med, og å være oppmerksom på alle involverte risikoer. Må jeg bekymre meg om binære alternativer svindel De fleste binære alternativer meglere er legitime, de fleste binære alternativer signaler produktene er også legitime, men det er noen dårlige epler der ute, også (som TradersKing og EUOptions - unngå dem). Noen av disse dårlige eplene har gitt industrien et dårlig navn og har skremt folk fra å prøve ut binære alternativer. Det er også scam trading bots som My Cash Bot (som Ive eksponert i denne anmeldelsen). Det er en virkelig skam, fordi det er store penger å bli gjort hvis du har riktig informasjon. Jeg gjør mitt beste for å holde folk oppdatert på svindelene via e-postadressen min og Twitter. Hvis du ikke får nyhetsbrevene mine eller leser min Twitter. du er i reell risiko for ikke å få riktig informasjon. Betyr det mye penger for å komme i gang Finansiering av en meglerkonto er gratis og starter vanligvis minst 250. Mange av disse binære opsjonssystemene er også gratis, fordi meglere er på utkikk etter nye kunder. Bruke min hovedliste. du kan velge og velge hvilke du vil begynne med. Rull ned min Master List og se på alle mine megler anbefalinger også. Er det stor risiko for handel med binære alternativer Ja og nei. Alle investeringer innebærer risiko og du må gjøre deg oppmerksom på disse risikoene. Det er viktig å huske at med enhver handel er det stor risiko involvert. Du kan potensielt miste alle pengene dine. Du bør ta alle nødvendige forholdsregler for å lese ansvarsfraskrivelser for alle firmaer du arbeider med, og å være oppmerksom på alle involverte risikoer. Hvis du bruker topp-nivå programvare som de som er nevnt i min hovedliste. du gir deg en stor kanten, etter min mening. Hvis du utdanner deg selv ved å bruke materialene på nettstedet mitt og ta deg tid, les nettstedet mitt og registrer deg for mitt nyhetsbrev, les min svært viktige portefølje av Systems-artikkelen, og hvis du ikke er grådig, kan du få suksess. Hva gjør jeg nå For nybegynnere som vil prøve det, anbefaler jeg den helt gratis profesjonelle roboten av George S. (klikk her for å få det). Denne brukervennlige plattformen går deg trinnvis for hvordan du åpner en meglerkonto og begynner å handle. Husk at det er 100 automatisk, så vær ikke skremt Georges-systemet er designet for håndfri drift. De tilbyr gratis webinarer og utmerket kundesupport. Registrering er også gratis. Dens en av de beste produktene noensinne og fjellet av testimonials som har strømmet inn har vært imponerende (gå til min Master List og bla ned litt og du vil se Professional Robot oppført sammen med alle de vitnemålene jeg har fått). Hvis du vil ta et skritt mot de store ligaene ved å bruke en SIGNALS SERVICE (et manuelt system, ikke en automatisk handler), anbefaler jeg også Auto Binary Signals. Min full anmeldelse her vil komme i gang. Jeg anbefaler også min betalte systemkobling her som vil vise deg et godt signal, svært lave kostnader, som Quantum Binary Signals. Disse systemene kan gi stort resultat. For å gå utover bare ved hjelp av ett eller to programmer, anbefaler jeg sterkt å bli med mentorprogrammet mitt for hjelpsomt råd. Min portefølje av Systems-artikkelen er også et must for å komme i gang. Eventuelle spørsmål Send meg e-post her. Jeg prøver å svare personlig på noen få dager. Ansvarsfraskrivelse. Binære alternativer er risikable, kan miste verdi og anses ikke som en trygg form for investering. Roy er ikke en lisensiert næringsdrivende og gir bare sin mening. . Amerikanske statsborgere bør kun handle med den regulerte megleren Nadex. Forstå risikoen for handel på Internett, undersøk alltid megleren, aldri depositum mer enn du er villig til å tape. Vennligst les vår ansvarsfraskrivelse for mer informasjon. Visitor World Map Opprinnelsesland for 18,3 av alle besøk er India. Den ligger ca 5170 miles unna serverstedet (Portugal), og en slik lang avstand kan påvirke nettsidenes hastighet negativt, ettersom det tar litt tid for data å reise frem og tilbake mellom disse stedene. Det er derfor en av de beste måtene å øke hastigheten på Binaryoptions101.blog siden lastetid for de fleste brukere, er å flytte serveren til India eller bare nærmere brukerbase. Språk og koding Språk som kreves i HTML-metakode, bør samsvare med språket som faktisk brukes på nettsiden. Ellers kan Binaryoptions101.blog feilfortolkes av Google og andre søkemotorer. Vår tjeneste har oppdaget at engelsk er brukt på siden, og det samsvarer med det hevdet språket. Vårt system fant også ut at Binaryoptions101.blog hovedsidene hevdet koding er utf-8. Bruk av dette kodingsformatet er den beste praksisen, siden de besøkende fra hele verden ikke har noen problemer med symbol transkripsjon. Optimalisering av sosiale deling Åpne grafdata blir oppdaget på hovedsiden til binære alternativer 101 blogg. Dette er den beste måten å gjøre nettsiden til sosiale medier vennlig. Slik ser det ut på Facebook:

No comments:

Post a Comment