Monday 30 October 2017

Kirill Eremenko Forex Trading


Takk for at du stoppet forbi. På denne siden vil jeg fortelle deg litt om meg selv, så du får en ide om hvem som er bak dette nettstedet og hva mine verdier er. Hvem er Kirill Eremenko That8217s et flott spørsmål Jeg gjør mange ting: I8217m er en Forex Trader, en datavitenskapelig, en entreprenør, en online-coach. Dette er mine hovedoppgaver for øyeblikket. På fritiden liker jeg å sykle, sykle, wakeboarding, spille golf (veldig amatør nivå), og så videre. I utgangspunktet liker jeg å være mye ute. Oh, og ja jeg liker virkelig å reise. Et av mine mål i livet er å besøke alle land i verden. Fungerer jeg for noen jeg pleide å 8211 overveiende, jobbet jeg i finanssektoren hos selskaper som Deloitte (flere detaljer på min Linked-In-profil, lenke nedenfor). Jeg skjønte imidlertid at livet er for kort og siden midten av 2015 har jeg jobbet utelukkende for meg selv. Hvorfor Forex Siden 2007 har jeg vært aktivt involvert i Forex markedet som handelsmann samt å kjøre programmeringskurs i MQL4. Forex er noe jeg er veldig lidenskapelig til, fordi Forex gir deg frihet. Jeg mener frihet i form av økonomisk uavhengighet. Når du har det 8211 kan du gjøre hva du vil med livet ditt 8211 reise og handle fra hvor som helst i verden. Det er imidlertid en advarsel til denne filosofien 8211 TID. Økonomisk uavhengighet garanterer ikke frihet for tid. Når du mestrer valutamarkedet og er i stand til å tjene som handelsmann, vil du likevel mest sannsynlig bruke minst 20 timer i uka hvis ikke mer på dette yrket. Noen handelsfolk bruker mye mer tid foran sine terminaler 8211 noen ganger opptil 60 timer i uken. Nå er det ikke frihet8230 Ikke helt uansett. Og det er derfor jeg trener og underviser Algoritmic Trading. Hva vil ForexBoat gjøre for deg I today8217s Verdens tid er den mest verdifulle varen, og Algorithmic Trading kan hjelpe deg med å spare tid. Min logikk har alltid vært: Hvis du har en testet handelsstrategi som du bruker til å handle med valutamarkedet manuelt, så hvorfor ikke bli til en FX-robot. Hvis strategien virker, vil roboten utføre handler og gi deg en fortjeneste uansett . Du vil bare frigjøre hendene dine for å gå og skape en annen strategi, eller tilbringe tid med familien din, eller gå på adrenalinsport eller gå på reise, eller gjør hva du liker8230 Nå, at8217s frihet På denne nettsiden finner du både gratis forelesninger og full premie kurs som vil hjelpe deg å mestre Forex markedet generelt samt Algorithmic Trading. Jeg håper virkelig at jeg lærer mye fra denne portalen 8211, alt i alt er alt du gjør her en investering i din økonomiske frihet og din frihet til tid. Here8217s hvor du skal koble til meg: Hei Kiril, Flott innlegg om økonomisk frihet og frihet, jeg har de samme målene og jeg har valgt forex og algoritmisk handel som mitt kjøretøy for å oppnå begge. Jeg setter pris på din ærlige innrømmelse at denne virksomheten krever en gangs engasjement, og det er ikke en 82204hour arbeids uke8221 type proposisjon. Ive har lært mye av kursene dine og tilskriver studiet av metodene dine til å være en stor del å ha hatt en lønnsom 2015. Jeg ser frem til å holde kontakten gjennom dette nettstedet i 2016. Jeg håper du har et godt nyttår og en velstående 2016 Hei Jonathan, Takk for de store kommentarene og hyggelige ønsker I8217m er begeistret for at du har lært av kursene mine, og jeg ser også frem til å holde kontakten i 2016. Det vil være et fantastisk år for ForexBoat og våre studenter Hi Kirill, din utemy-kurs 8220Forex Trading AZ 8211 Med LIVE Eksempler på Forex Trading8221 er veldig klar og lett å forstå, så vel som har mye informasjon for en erfaren handelsmann. Jeg, som deg selv, er dataforsker i helsevesenet. Hei Kirill, I8217m ivrig etter å lære alt om Forex Trading og Algorithmic Trading og I8217m lei meg med handel min tid for penger. Er det et kutt i henhold til deg, mener jeg, jeg er godt villig til å lære alt som er nødvendig og tilbringe all nødvendig tid. Men jeg vil investere tiden min så effektivt som mulig. Mitt liv er opptatt som det er (2 barn og en heltidsjobb). Målet mitt er å nyte livet med familien min, reise mye og gi tilbake til samfunnet. And8230 bli kvitt den jobben. Hilsener fra Nederland 2014-2017 ForexBoat. Alle rettigheter forbeholdt Forexboat Pty Ltd (ABN: 29 609 855 414), en konsernautorisert representant (AR nr. 001238951) til HLK Group Pty Ltd (ACN: 161 284 500) som har en australsk finansiell lisens (AFSL nr. 435746). Eventuell informasjon eller råd som finnes på denne nettsiden, er kun av generell karakter og utgjør ikke personlig eller investeringsrådgivning. Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Du bør søke uavhengig finansiell rådgivning før du kjøper et finansielt produkt. Alle verdipapirer og finansielle produkter eller instrumenter transaksjoner innebærer risiko. Husk at tidligere resultatresultater ikke nødvendigvis er indikative for fremtidige resultater. Informasjonen på dette nettstedet kan nås over hele verden, men det er ikke rettet mot innbyggere i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon der slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokal lovgivning eller regulering. Forexboat Pty Ltd er ikke registrert hos noen amerikanske regulatorer, inkludert National Futures Association (8220NFA8221) og Commodity Futures Trading Commission (8220CFTC8221). Derfor er produkter og tjenester som tilbys på dette nettstedet ikke ment for innbyggere i USA. Fullfør dette skjemaet og klikk på knappen nedenfor for å starte gratis treningKirill Eremenko Mitt navn er Kirill Eremenko, og jeg er superpsyched at du leser dette. Jeg underviser i kurs i to forskjellige forretningsområder på Udemy: Data Science og Forex Trading. Jeg vil at du skal være trygg på at jeg kan levere den beste trening det er, så nedenfor er noe av min bakgrunn i begge disse feltene. Profesjonelt er jeg en datakonsulentkonsulent med over fem års erfaring innen finans, detaljhandel, transport og andre næringer. Jeg ble utdannet av de beste analytiske mentorene på Deloitte Australia, og i dag bruker jeg Big Data til å drive forretningsstrategi, revolusjonere kundeopplevelse og revolusjonere eksisterende operasjonsprosesser. Fra mine kurs vil du straks legge merke til hvordan jeg kombinerer min virkelige opplevelse og faglig bakgrunn i fysikk og matematikk for å levere profesjonell trinnvis coaching i datavitenskapens rom. Jeg er også lidenskapelig for offentlige taler, og presenterer jevnlig på Big Data ved ledende australske universiteter og bransjehendelser. Siden 2007 har jeg vært aktivt involvert i Forex markedet som handelsmann samt å kjøre programmeringskurs i MQL4. Forex trading er noe jeg virkelig liker, fordi Forex markedet kan gi deg økonomisk, og enda viktigere - personlig frihet. I mitt andre liv er jeg Dataforsker - jeg studerer tall for å analysere mønstre i forretningsprosesser og menneskelig oppførsel. Sound familiar Yep Tilfeldigvis er jeg en stor fan av Algorithmic Trading :) EAs, Forex Robots, Indikatorer, Skript, MQL4, java programmering for Forex - Elsker det Alt for å oppsummere er jeg helt og fullt lidenskapelig om både datavitenskap og Forex Trading og jeg gleder meg til å dele min lidenskap og kunnskap med youForex AZ: Lær det grunnleggende om Forex Trading Vis mer Vis mindre Forex Market er tøft, de fleste som begynner å handle i Forex Market, får tap på sine kontoer i løpet av det første året , det er en konkurransedyktig og flyktig verden. Likevel er det tusenvis av uavhengige handelsmenn som lever fra Forex Market. Andre, gjør nok penger til å betale regninger, eller betale for en fantastisk ferie. For de av dere som er nybegynnere, eller for dere som sliter med å komme av bakken, ser disse bildene så langt unna. Det viktigste som betyr noe, er hva du kan gjøre for å få kunnskapen til å lykkes i Forex Market. Og heres når FOREX A-Z kan hjelpe deg gjennom. Begynner å handle forex markedet er avhengig av en ting bare: lære å lese markedet. Lesing av markedet vil hjelpe deg med å vinne transaksjoner, styre risiko og forutse tap, som er viktige aspekter i enhver vellykket handels karriere. FOREX A-Z hjelper handelsfolk over hele verden til å lære Forex Market på en enkel og praktisk måte. Med konsistens og disiplin kan du begynne å oppnå positive resultater. Kunnskapen som er forklart her, er gratis for deg å implementere. Alt du trenger er å dedikere noen timer av tiden din.

No comments:

Post a Comment