Wednesday 25 October 2017

Live Forex Trade Samtaler


Intraday Live kortvarige handelssamtaler fra en ekspert Retail Forex Trader Jeg har bare sluttet seg til T2W i løpet av denne siste måneden og har besluttet å vise handelsmenn at du kan være en daghandler og tjene penger hver dag. Hvis du sjekker ut profilen min - har jeg vært forex trading i 11 år og har vært heltid i ca 6 år og i løpet av den tiden har tatt over 12.000 live money trades med over 7000 handler med stopper så lave som 5 pips. Jeg planlegger å foreta LIVE intraday-samtaler de fleste dager når jeg ikke har tid og i en normal full handelsdag som starter fra pre europeisk åpen til London i nærheten - skal gjøre 10 -20 samtaler - alt med stopp mellom 3 og 7 pips - ( gjennomsnittlig 5 pips) med normale mål på 7 til 25 pips. Jeg vil inkorporere avansert pengestyring - med såkalt quotfree tradesquot og med så stopper allerede i fortjeneste (slik at du ikke kan miste - hva som helst skjer) og vil bruke lineære regresjonstidsvinduer Trendlines S amp Rs etc for å hjelpe meg med å jage handler med RR så høyt som 10 alle innen en time eller mindre. Ja, jeg er en ekspert scalper - men med et åpent sinn - så hvis jeg kan la en frihandel på for 100 eller 500 eller 1000 pip - så vil jeg gjøre - så lenge det fortsatt er quote og time efficientquot. Mine gjennomsnittlige handelsvinster er i 10 -30 pip-vinduet - vanligvis under 30 minutter i varighet og med RR på 2 til 6. Jeg har tapt handler - og med min omfattende handelshistorie kan du fortelle at når det gjelder batcher på 100 handler - har jeg en vinnerandel så høyt som 87 og mitt verste vinnforhold på bare 62 - så gjennomsnittlig på 70 -75 er rettferdig. Jeg har sett mange quartz swan quot hendelser og har hatt 7 dårlige handler på rad - men lignende hadde 24 seier også på rad. Normalt vil jeg ha 1 - 3 dårlige handler om dagen sammen med 10-15 gode vinnende handler. Min normale innsats er mellom 0,5 og 1 av hovedstaden min - og det kan være opp til 70k - så 2 - 9 fulle deler er normen - alt avhengig av dag og handel - og selvfølgelig hvor mye jeg allerede er oppe hvis jeg er opp, si 2k dollar ved amerikansk økt, jeg har ikke noe imot 6 mange handler som et raskt tap på under 500 er akseptabelt. Men hvis det er 2 timer til London, og jeg er bare oppe si 700 - ingen måte vil jeg gjøre 9 mange handler - i stedet - 1 -3 mange - det vil si trygt og risikabelt, men fortsatt med gjennomsnittlig 5 pip stopper. Faktisk hvis en handel ikke kan fungere med et stopp under 7 pips maksimalt - vil jeg ikke ta det og vente på en annen. Vanligvis kan jeg ta 1 til 3 handler en time - men noen timer - jeg kan ikke ta noe - eller i stedet vil allerede være i en vellykket quotfree tradequot. Jeg vil komme med noen koder å følge - og fordi jeg handler i sanntid og ikke er en formue eller guesser - og bare jobber med høye sannsynligheter - kan jeg bare sende handler noen minutter før oppføring - maks 15 min - normalt 1 - 5 minutter før jeg ikke liker at en handel går inn i en tapende handel - og mine stopp er ikke quothardquot - men alt på ett klikk inn og ut med hver handel så på - til det går gratis. Derfor, hvis det ikke fungerer innen et par minutter, vil jeg trekke - med enten bare 1 eller 2 pip-gevinst eller til og med 1 pip-tap - i stedet for å vente på 5 pip-tap. Husk at forexmarkedet er dynamisk - og strømmer som vann - hold deg fleksibel - juster og forstå at en handel med 20 pips med 5 pips stopper - det vil si RR 4 - er langt bedre - mer effektiv og mer lønnsom enn en 50 pip stopp og en seier på 150 pips - det vil si bare RR 3 og tar timer eller dager - i stedet for under 30 minutter. Det kommer til å være vanskelig å utdanne mange av dere handelsfolk - som du har blitt lært alle de gale tingene fra kommersiell handel - som er helt annerledes enn detaljhandel. Kanskje etter en uke eller måned - vil du begynne å se hva jeg mener - men i mellomtiden - nyt det du ser - og vær glad for å bli med og poste - men jeg anbefaler bare tilhengere å ta min handler - som alle andre - jeg bare ikke vet hvor godt du er før du har postet minst 20-30 bransjer - og så vil jeg kanskje gi deg en god støtte og ønske deg velkommen til å bidra som du vil. PS - nei jeg har ikke skrevet noen bøker - eller selger DVDer eller kurs osv. Osv. Jeg er bare en handelsmann som kan tjene penger på penger - men ikke noe å dele noen av mine måter til gutta som har åpne tanker og skjønner at dette er bare en stort spill - og for å vinne kontinuerlig på det - du må bruke masse tid, studere. energi osv. osv., og har også god eyesight og en god hjerne - som er koblet til.)) Ha en flott november handelsmåned - Jeg vil -) Ble med i okt 2013 De viktigste valutaparene jeg vil handle er som følger - EU GU EJ AU EA UChf og også noen dager dyret GJ og NU hvis jeg trenger det. Jeg liker ikke å hodebunn mer enn 2 par samtidig, men når jeg har gått inn i quotfree tradequot modus - jeg kan være i opptil 6 par samtidig - som mine stopp vil være i profitt og derfor er risikoen helt under kontroll . Min virkelige handelsstrategi kan dekkes i en annen tråd - som jeg vil gjerne holde denne til bare LIVE CALLS og for de ulike diagrammene etc. Jeg vil ikke vite om hva som skjer i morgen - neste uke eller neste måned - jeg vil bare ha å handle i quotnowquot - det vil si at trenden er tidsrammen du handler fra, og selv om jeg sjekker ut månedlige og daglige osv. - handler mine fra en 10 20 sek tick-diagram sammen med 1-10 min normale diagrammer. Handel er ikke enkel - det er den vanskeligste disiplinen å lære og utføre. 50 nye handelsfolk bør innse at det ikke kan være for dem - det vil si at jeg er 6 ft 2 tommer og veier ca 200 kg - så jeg ville ikke lage en god jockey eller ballettdanser. Lignende hvis du ikke kan få hodet rundt matematikkspillene, sannsynlighetsteorier etc etc - vel - det kan ta deg mange år å komme dit -) Håper dette er alt fornuftig for deg 3. november 2013, kl. 13:30 Ble med i oktober 2013 Levende handler og samtaler vil bare bli tatt på noen par så lenge jeg kan jobbe innen en 5 -7 pip maksimal stopp. Stoppene er ikke harde (faste i stein). Stoppe kan settes 20-25 pips unna - og de skal ikke brukes - det vil si at de er rene for en nødsituasjon hvis noe gikk massivt galt - det vil si at de kanskje trenger en eller to få få hundre handler - og noen ganger aldri nødvendig i 2 eller 3 måneder. Alle hodebunnsforretninger er på ett klikk og går ut og blir sett - som 75 av dem er ferdige innen 15 minutter. En hodebunnskjøp er SB - en skalp selger SS - målene er dynamiske i henhold til volatilitet og tid - men vanligvis 7 - 25 pips. Gratis handler - FT - vil ikke skje på hver vellykket hodebunn - og når en gang er startet, stopper min stopp normalt, slik at stoppet gir et overskudd på 10 pips. De trenger da ikke å bli overvåket kontinuerlig - i stedet hver 15-30 minutter for å se om du kan flytte stoppet for å gi deg mer garantert fortjeneste. Ikke tillat en FT over si 40 pips å komme tilbake mer enn 50 til et stopp - ineffektivt - langt bedre å ta fortjeneste ved si 65-80 og deretter gjenta om det går deg igjen. Hvis en handel ikke er i fortjeneste eller går vei innen 2-3 minutter - kan jeg gå ut hvis jeg har over 3 pips - ettersom mine sprekker på nøkkelpar er under 2 og så lave som 0,3 pips - så glem det tullet av kostnaden av flere handler. Hvis jeg begynner å gå 2-3 pips inn i den røde - jeg vil gå ut av normal heller enn å vente på at den går til et 5 pip stoppnivå. Denne nøyaktigheten er alt mulig når du forstår tidsvinduer - men jeg vil ikke anbefale nybegynnere eller ikke-scalpers å prøve det på egenhånd - da de vil ende opp med å bli stoppet ut sannsynligvis 80 av tiden - kunnskap kommer med erfaring. praksis og masse studier - noen få tusen timer med å se levende, små tidsrammer vil hjelpe deg med å komme til minst et gjennomsnittlig nivå. Detaljert spørsmål kan være PMd til meg som jeg håper denne nye tråden vil egentlig bare levere intradag handel samtaler med merkelige kommentarer på oppdateringer. nyheter og alt som kan påvirke handelen du måtte være i. Alt det beste og ser frem til å se hvordan vi gjør i løpet av november - Under 800 pips i måneden er fattige - 1000 - 1500 pips - gjennomsnittlig og godt på mål - og over 2000 pips i måneden er bra og er mulig over 15 fulle intradag handelsdager - dvs. - 6 - 10 timer per dag fra tidlig europeisk Åpent til etter London nær og til lunsjtid amerikanske økter. -) Kan jeg si at du ikke er veldig god til å plukke ut ekte handelsmenn og vinnere - i forhold til resten - inkludert alle spammere som selger ting - det vil si DVD-bøker osv. - bare fordi de ikke kan tjene penger på handel. OK - se på mine fakta - 1. Jeg startet forex trading over 11 år siden. Første 3 år - ikke gode gjennomsnittlige resultater etc etc 2. Neste 2 år oppdaget riktig SSS - (søt spot scalping) og det tok ca 3000 live-handel for å virkelig forbedre det og perfekt det - over 4 -10 timer om dagen i minst 200 dager per år 3. I de siste 6 årene har jeg vært heltid - jobber fra et hjemmekontor. (jeg hadde pensjonert like før jeg var 52 år gammel fra min hovedvirksomhet og solgte min eierandel) 4. Jeg toppet på 170 et pip med en oversikt over over 100k i 2008 9. Jeg kunne ikke sammensatte lenger og innså at jeg hadde slått meg handelsmur - dvs. hjertebank og stress etc. 5. Jeg måtte gå tilbake til 20 per pip og 6 måneder senere gjenvunnet min tillit. 6. Siden da har aldri vært tilbake over 100 per pip og arbeid på en hovedkonto på normalt mellom 40 k og 70 K per måned. Dette gjør at jeg enkelt kan handle med 10 fulle deler etc med stramme stopp og ikke bruke mer enn 1 av min hovedstad 7. Du er død rett - med pengene jeg har tjent - opptil 3 k de fleste dager og dårlige dager bare 1k - jeg bare ikke å selge kurs osv. osv. - så jeg ikke -) mye til irritasjonen til mange. Kan jeg bare gjenta det. - Jeg selger ikke kurs - eller bøker eller DVDer eller har en medlemsblogg jeg har betalt - dvs. alle pengene mine kommer fra trading REPEAT - ALLE MINE PENGENE KOM FRA TRADING VALUTA PAIRS 8. Nei - jeg har ikke gjort mine millioner i 2 år - Faktisk var jeg verdt mer før 2008 - men tapte over en halv million pounds i USA med fallet av Lehmans Brothers Bank. Det gjorde meg sint og mer fast bestemt på å være ærlig - for å få den tilbake 9. Jeg gjør pengene mine fra en korrupt industri - jeg har ingen tid for bankfolk og deres rase - jeg liker ikke hvordan alle massene er villede - men skjønner at det er INGEN HELDIG GRAIL - og det vil ta år og år for de mest dedikerte handlerne å begynne å gjøre det bra. 10. Du kommer til å være så - ja så skuffet når du begynner å se hvordan jeg handler og når du begynner å innse hvor bra jeg er - Husk at jeg kan handle og tjene penger hver dag - ikke en eller to ganger i uken eller en måned - hver dag -) Ikke rart at du synes det er for godt å være sant - jeg forstår hvorfor du tror jeg snakker søppel - men jeg er ikke (PS på en gang hadde jeg over 150k i 2 kontoer med GFT UK - i dag jeg virkelig trenger ikke mer enn 50k av kapital for å gi gode belønninger) PS - slipp gamblingbiten, vær så snill - jeg er ikke en gamblingmisbruker - jeg har ikke engang innsats på hester eller fotball - og i tilfelle du ikke visste - var jeg trent revisor og har også en Hons-grad i økonomi - så hjernen er godt trent med tallene - og med hensyn til grunnleggende - ignorerer jeg bare de - so jeg bruker ikke graden jeg fikk over 30 år siden. PPS - Jeg er ikke på facebook eller twitter - det synes å være mer irritert og frustrert folk der, da er det på noe forex-nettsted lol Ha en god måned pboyles - jeg vil -)) Live Forex Trading Room Trading Forex Live 24HRs a Day The live forex trading room er et interaktivt onlinerom, åpent døgnet rundt, hvor andre handelsfolk kommer sammen som et fellesskap for å snakke om markedet, dele individuelle strategier og lære og kopiere handler fra hverandre og profesjonelle forexhandlere som moderate. Mens rommet er åpent, er det alltid moderatorer tilstede, hver en dyktig handelsmann i seg selv og svært erfaren i å bruke Tiger Time Lanes (vår spesielle proprietære programvare som brukes til å analysere markedet) for å gjøre sine handelssamtaler. En av de viktigste styrken i live forex-handelskammeret er den mangfoldige naturen hvor hver annen moderator handler hver bruker ulike strategier og stilarter, enten de er kortsiktige skalering eller langsiktige swing - og dagbransjer. For å veilede romdeltakere sender alle moderatørene handler som de tar i rommet. Dette gjør at deltakerne kan se hvordan en profesjonell handelsmann bruker sine Time Lanes og andre handelsverktøy for å tjene på markedet. Siste opptak av Live Trades-samtaler Nedenfor kan du se innspillinger av noen få siste livshandlinger som ble tatt i sanntid i handelsrommet. Med mindre priskonkurranse er uvanlig stille, er det i de fleste dager mellom 10-20 live samtaler foretatt, mange av disse blir gjort under 8216mic8217 økter. Hvordan fungerer det Live Trading Room Det er flere forskjellige aspekter på måten våre handel rom opererer. Den levende forex handel rom er et netthandel rom som er åpent for alle, uansett dyktighet om bare begynnelsen eller erfaren handelsmann. Skjermen er delt inn i flere seksjoner. Det er en deltakerliste som viser moderatørene og medmenneskerne. Det er et live chat-vindu hvor du kan chatte fritt med moderatørene eller andre handelsfolk, bytte handelsideer eller se etter å lære av mer erfarne forhandlere. Det er et vindu med kunngjøringer hvor alle samtaler er plassert (når en moderator tar en handel på plattformen, blir det automatisk annonsert for at rommet skal se. Endelig er det projeksjonsvinduet der TimeLanes-programvaren projiseres slik at forhandlere kan forholde seg lett til hva en moderator kan si i en miksession og kryss analysere flere forex-par. Tiger TimeLanes Software Dette er overveiende grunnlaget for de fleste handler tatt av moderatorer i handelsrommet. Det er hovedsakelig avhengig av puristindikatoren for Alt, pris, kombinere det med fibonacci-utvidelser for å gi en sanntid indikasjon på hvor prisen sannsynligvis vil endre retning. Den unike feaure er muligheten til å se flere tidsrammer (opptil ni) på bare ett diagram. TimeLanes er bygget rundt konseptet om at forstå forex pris handling og hvordan prisen kan sykle gjennom ulike stadier er viktig, spesielt for kortsiktige og scalping trades. Du kan lese mer om hvordan softwa re arbeider og hvordan vi bruker det, samt begrepet pris handling handel, her. Trading Styles Hver moderator bringer sin egen unike trading stil til rommet. Det er et bredt spekter av handelstyper tatt fra forex scalping til lengre sikt swing og posisjon handel. Som scalping involverer kortsiktige handler, er mange av handlingene scalps. Men lengre sikt handler er ikke glemt. Faktisk, utgjør en viktig stift av de handler som er tatt. Harmoniske mønstre spiller en viktig rolle i den langsiktige analysen for å bestemme potensielle oppsett med TimeLanes som brukes for presisjon av oppføringene og utgangene. Vi har også en bestemt London Close strategi som vi regelmessig bruker til stor effekt. FireFly EA For å komplimentere handelsstiler og strategier har vi utviklet et automatisk handelssystem som ser etter en bestemt type brytehandel. Det har vært utrolig vellykket, for 220 på bare 18 måneder med liten risiko. Handlingene blir automatisk lagt ut i handelskammeret og oppsettene diskuteres på mikrofonen av moderatørene. Du kan lese mer om FireFly her. Live Microphone Sessions: Hjelpen går dypere enn bare å skrive meldinger til chatten. Live Forex Trading Room tar sikte på å dekke alle store tradingperioder med live 8220mic8221 økter hvor moderatøren vil kommentere dagens pris handling og kaller ut sine handler i sanntid. På mandag til fredag ​​er det livemikssessioner for London-åpnet kl. 08.00 til 30.30 og New York Open kl. 15-15.00 (kl. 8.15-10.00 EST). I tillegg vil noen dager det være andre økter for å dekke viktige pressemeldinger. En ting vi ser ut til å opprettholde, er den utrolige kameratjenesten som er tilstede i rommet, hjulpet av de mange profesjonelle handelsmenn som kontinuerlig hjelper mindre erfarne forhandlere. Det er viktig å huske at handel er mer enn bare muligheten til å finne det beste øyeblikket for å komme inn på markedet, men også om å se handel både i fysisk og psykologisk forstand. Handel med andre handelsfolk bidrar til å lette tvilene som kan oppstå i handelsmennesker også må håndteres og overvinne. Vi legger stor verdi på den store fellesskapsånden som den levende forex trading room har generert. Handelsrommet har sett mange vennskap smidde gjennom handelsrommet allerede. Vi er oppriktig opptatt av at handelsmenn blir vellykkede. Det sørger for at vi kan være så mye hjelp som mulig, vi gir en til en veiledning for nye medlemmer, slik at det letter læringskuren til trading forex samt fremskynder veien til suksess. Dette kan også fokusere på bestemte valutapar som du liker å handle. Looney (USDCAD) oppfører seg annerledes enn Aussie (AUDUSD) eller Cable (GBPUSD). Alle par har sine egne unike egenskaper som må forstås for å sikre at de handles vellykket. Forex Trading Tools Unike og proprietære verktøy som ikke kan komme utenfor handel rom medlemskap. Disse inkluderer et unikt varslings - og handelsstyringssystem designet for å få mest mulig ut av TimeLanes. I tillegg finner vi og får tilgang til de beste tilgjengelige indikatorene og systemene som er tilgjengelige, slik at handelskammermedlemmer alltid har de beste handelsverktøyene tilgjengelig. Live Forex Trading Room For å oppsummere forex-handelskammeret er en one-stop-butikk for trading fx live og følger profesjonelle handelsmenn samtaler og handler i sanntid. Hvis du vil oppleve vårt handelsrom, kan du hjelpe deg i din handel, og deretter klikke på knappen nedenfor og bli med med andre handelsfolk i å mestre valutamarkedene som en vellykketAnnonse fra Joseph: Jeg ser frem til å handle med deg og ringer ut handler som vil resulterer i et gjennomsnitt på 400 pips per uke. Jeg vil være ved siden av deg når vi handler sammen under de asiatiske, london og new york sessjonene. Jeg ser også frem til å hjelpe deg med å sikre at dine vellykkede handelsresultater kommer raskt og effektivt, slik at du får de riktige resultatene du vil - så du kan handle profittabelt i årene som kommer. Les din 5-punkts programoversikt, og registrer deg nedenfor for å få øyeblikkelig tilgang til Live Forex Chat Room JA, jeg forstår at dette er et Månedlig abonnement på Live Forex Chat Room med Live Trade Calls og det er bare nok plass til en spesifisert antall personer for å unngå overbefolkning, så det er viktig at jeg handler nå før den fylles opp (Vær oppmerksom på at dette chatterommet fyller opp til kapasitet og vi må lukke chatterommet til vi har ledige plasser) JA Jeg forstår at jeg Jeg får også det komplette coaching - og handelsforløpet som Joseph tilbyr til alle sine private coaching-studenter, og leksjonene læres utelukkende av Joseph. Treningsmoduler og leksjoner er i et privat passordbeskyttet medlemskapsside JA Jeg forstår at etter de første 30 dagene har jeg også rett til å delta i et LIVE-verksted En gang i måneden hvor Joseph personlig skal lære avanserte prinsipper for å øke min høyverdige handelsvirksomhet JA, jeg forstår at mitt kjøp i dag gir meg rett til månedlig medlemskap, og hvis jeg vil fortsette å lage et gjennomsnitt på 400 pips per uke, vil kredittkortet mitt automatisk bli belastet for en annen måned med mindre jeg bestemmer meg for å kansellere abonnementet mitt når som helst JA Jeg forstår at Joseph vil personlig trener meg og hjelper meg, og at han vil være den eneste instruktøren i chat-rommet som vil ringe ut handler. Når du har fullført registreringsinnkjøpet, får du øyeblikkelig tilgang til medlemmene (med full tilgang), og du kan starte med en gang uten forsinkelse Du kan kansellere medlemskapet ditt når som helst ved å skrive til oss på supportforexchatroomlive Heres Hva får du og bonusene: Månedlig abonnement på e Live Forex-chatrom som er åpent med live-samtaler under de asiatiske, london og new yorkessene. Månedlig tilgang til 30-dagers kortsiktige program og trading coaching-programmet (verdsatt til 350,95). Live coaching fra Joseph i Chat Room (verdsatt på 7.500) Coaching Chat Room Studentanmeldelse: Joseph, Denne meldingen er fra min familie så mye som det er fra meg. Jeg vil starte med å si takk så mye for all din hjelp, og dette er fra bunnen av hjertet mitt. Jeg så på flere av videoene dine på nettstedet ditt før du registrerte deg som student og du nevnte i mange av dine videoer at de fleste studentene dine har mye handelsopplevelse før du finner deg. Jeg er en av de gutta. Jeg har handlet i fire år og er mye som jeg hater å innrømme det, jeg har blåst opp tre handelsregnskap. Min kone er ekstremt opprørt med meg sist gang jeg gjorde det, og hun gjorde meg lov til å slutte å handle fordi det alltid endte på samme måte. Så et par måneder tilbake så jeg en av dine tweets og klikket på linken til nettstedet ditt og så se de tre første videoene du hadde. Du sendte meg en link for å se et coaching-webinar, og jeg så på det hele. Jeg har ikke sett noe lignende. Jeg har prøvd mange signaltjenester er chatterom, og de sier ikke de tingene du sier. Det er det første som stod ut for meg. Jeg ventet et par dager senere og så på noen andre korte videoer av deg, og da bestemte jeg deg for en fyr som virkelig kunne hjelpe meg denne gangen, men jeg måtte få min kone involvert fordi jeg ikke følte at jeg kunne stole på min dom. Hun lyttet til videoen din og hun sa at hvis denne fyren lyver, må Hes være den beste BS-artisten fordi jeg selv kan forstå hva han sier. Hun var så imponert, og etter to dager med å snakke med henne, overbeviste jeg henne om å støtte meg og la meg prøve Forex trading en gang med din veiledning. Jeg setter også pris på at du tok deg tid til å snakke med henne på Skype også, du virkelig ikke måtte gjøre det, men det viser deg at du er villig til å hjelpe meg og viser at du ikke har noe å skjule Takk igjen

No comments:

Post a Comment